Avouéc ceti articllo rapôrt ux Juès Olempicos de Pèquin de ceti hivèrn nos ôvrens una pâge por dèvesar asse-ben de novèles du mondo.

Ique en avâl vos troverîd lo tèxto d’una vidèo que Dzaquie l’at fêt à aouir dessus Facebook (20+) Facebook Et se vos éd vos asse-ben des novèles ou des comentéros rapôrt a la China ou u rèsto du mondo, ye sont benvegnêts.



















Nos sens très-tués fièrdus (fièsâs) de vêre l’emmodâye de cetor juès yô que ‘l on aouit (out) devesâ de la pèx entro les poplyos adonc que les chinês sont après à en dèvouagnér (dètruire) ion de ses poplyos, celi des Ouïgouros. Se vos éd lo corâjo de miéx vos informar vo consèlyo de vêre ceti film. Deveso de corâjo por cen que lo film ne fât pas à vêre des balles chôses et qu’il est sovent insotenablo por ses crouyeries (croyetâts). https://www.arte.tv/.../100174.../chine-le-drame-ouighour/














 
0vvhvpquaio9-4LcyiGFQR.jpg
Felyètes ouïghoures  u manrchiê de Hotan en 2005

 

Idéâls sportifs et Juès Olempicos

de

Beijing 2022

Les J.O. sont una moda por lo govèrnement chinois de sè fére de rècllame!... 

Fôt règardar cen que l'est: n'on sât prod que ceti govèrnement l'est ôtôritèro, anti-dèmocratique, et contro les drouèts de l'homo. 

N'on sât avouéc que les ètats occidentâls que fant des afères avouéc lor s'en fotont pas ben mâl de celos què sofront a côsa de cen: todrêt gagniér d'argent!...

Et se les govèrnements dévont trovar des èxcuses en parlent de Covid por pas alar vesatar la Ch.ine u temps des J.O., ils fant, sens vèrgogne. Menteries por menteries! Aféres fétes en cachèta, pas besouen de parlar de la politique: vat tot plan! 

Les Ch.inois accèptont cen tant més què renforce l'idê de la lor populacion, que hormis le lor nacion tués les payis fdes crètins què sant ni combatre les èpidèmies, ni s'ocupar des citoyens amodo.

Quand n'on sât tot cen, les biôs idèâls sportifs l'ant pas ren que l'êr de mentoseries mas adrét d'afroses mèsonges!...

Dzakye Mounir